• 19
  • Tra

Uz Tele2 tarifu RASPALI s BEZBROJ GB svatko može izaći iz WiFi zone i postati neustrašivi surfer, a uz nove Samsung mobilne uređaje i neustrašivi fotograf.

Svi žele imati vrhunske fotografije, snimiti odlične kadrove prirode, portrete ljudi ili selfije bez obzira na to koje je doba dana. Neovisno o tome koliko je netko vješt u fotografiranju, novi mobilni uređaji Samsung Galaxy S9 i Samsung Galaxy S9+ osiguravaju fotografije visoke kvalitete zahvaljujući kameri sa Super Speed Dual Pixel senzorom stvorenim za iznimnu kvalitetu obrade fotografije.

Kako bi svatko uživao u vrhunskim fotografijama i video uspomenama te neograničenoj slobodi komunikacije, Samsung Galaxy S9 ili Samsung Galaxy S9+ dostupni su uz Tele2 tarifu RASPALI s BEZBROJ GB za 344 kuna mjesečno. Uz to, sve kupce koji se registriraju na Samsung stranici čeka i poklon paket dodatne opreme - autopunjač Mini, stalak za bežično punjenje i prijenosna baterija.

Uz pomoć dvojnog otvora na kameri Samsung Galaxy S9 s 5,8-inčnim zaslonom omogućuje oštre i jasne fotografije, bilo da su snimljene u svijetlim ili tamnijim uvjetima, danju ili noću, dok Samsung Galaxy S9+ sa 6,2-inčnim zaslonom zahvaljujući dvostrukoj stražnjoj kameri osigurava jedinstveno iskustvo snimanja portretnih fotografija.
Osim uživanja u vrhunskim fotografijama, oba mobilna uređaja osiguravaju i uživanje u gledanju omiljenog filma i preslušavanju najnovijeg glazbenog albuma zahvaljujući surround zvuku Dolby Atmos koji isporučuje bogat i živopisan zvuk osiguravajući pravo filmsko zvučno iskustvo.

Svi teže bezbrižnom surfanju na mobitelima bilo kada i bilo gdje, jednako tako i neustrašivom fotografiranju i dijeljenju fotografija i videa bez razmišljanja o potrošenim gigabajtima. Stalna provjera računa nije potrebna uz Tele2, koji jedini u Hrvatskoj nudi stvarno neograničeni internet na mobitelu.

Samsung vizual2

  • 19
  • Tra

Vrhunski solisti i zvjezdana noć u rimskom amfiteatru najbolji su poziv na glazbene spektakle - operu “Aida” i kantatu “Carmina Burana” s kojima riječka Opera ovoga ljeta gostuje u pulskoj Areni.

Veličanstvena Verdijeva “Aida”, opera o ljubavi i domoljublju bit će, pod dirigentskim vodstvom proslavljenog maestra Marca Boemija, izvedena 27. srpnja pod otvorenim nebom rimskog amfiteatra.

Sumi Jo preview

Garancija vrhunske operne predstave svakako je i pjevačko solistička ekipa predvođena prvakinjom riječke Opere Kristinom Kolar. Uz nju, tu su i nacionalna operna prvakinja Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu u ulozi Amneris, Dubravka Šeparović Mušović, te trolist svjetskih opernih velikana, vladara opernih pozornica od Beča, preko Milana do Londona: Fabio Armiliato kao Radames, Giorgio Surian kao Amonasro i Carlo Colombara kao Ramfis.
29. srpnja ljubitelji klasike će u Areni moći uživati u još jednoj glazbenoj poslastici - “Carmini Burani”, slavnoj scenskoj kantati uglazbljenih srednjovjekovnih stihova njemačkog kompozitora Carla Orffa. Izvest će je orkestar i zbor Opere HNK Ivana pl. Zajca pod ravnanjem maestra Villea Matvejeffa i u izvedbi svjetske operne super-zvijezde Sumi Jo te sjajnih solista Marka Fortunata i Roberta Kolara. Posebnom doživljaju ovog glazbenog klasika doprinijet će i Akademski zbor "Ivan Goran Kovačić”.

Aida 002 preview

Odabravši upravo ova dva glazbena aduta svog repertoara koji nose snagu klasičnih djela, ali i donose novu interpretaciju, Opera riječkog HNK oživljuje sinergiju vrhunske glazbeno-scenske umjetnosti i povijesnog, antičkog amfiteatra koji je više od pozornice.

Očekujte iskustvo koje ćete pamtiti cijeli život!

Ulaznice potražite u sustavu Eventima.

  • 17
  • Tra

Suvremeni hrvatski likovni umjetnik, keramičar svjetskoga glasa, Hanibal Salvaro,krajem travnja ove godine predstavlja se u zagrebačkoj Gliptoteci s novom samostalnom izložbom.


Xxx Gospodine Salvaro, krajem travnja ove godine predstavljate se u zagrebačkoj Gliptoteci s novom samostalnom izložbom. Što izlažete?


-===To je recentni ciklus trodimenzionalnih skulpturalnih uradaka pod nazivom Arvinie.
Za izradu ovih uradaka utrošeno je dosta domišljatosti, emocija i vremena kako bi se moglo prići realizaciji, uz logističku potporu tvrtki Beton-Lučko, Holcim. Inker, Kamini Kodrić, Klesarstvo Stipe Lucić i Wienerberger. Sve je to na neki način moj atelje, koji mi je omogućio završetak ovog ciklusa. Ali tu nema realizacije po principu komad po komad. To ustvari nalikuje organizaciji putovanja jumbo aviona od San Franciska do recimo Frankfurta. Kada avion jednom poleti tada se vidi rezultat tek kada prizemlji, a potom „putnici“ prolaze razne formalnosti i polako dolaze na odredište tj. ovaj put u Gliptoteku HAZU i mogu se susresti sa znatiželjnicima od utorka 24. travnja u 19:00 sati do nedjelje 13. svibnja 2018. u 14:00 sati.

P4050110

xxx što je temeljna karakteristika Vašega djela?
===Temeljna karakteristika vizualnih aspekata mojih djela uvijek je bila i ostala potreba da se stvori nešto novo. Barem u mojem slučaju, skoro ništa nije rezultat nekakvog racionalnog razmišljanja nego odraz shvaćanja i uvjerenja kako je jezik vizualnog stvaralaštva neovisan o realnom, da ne govorimo verbalnom izrazu i komuniciranju. Jer stvaralaštvo je uvijek u nultom trenutku jedno ništa, koje s vremenom, iako ne uvijek, bude prihvaćeno kao nešto.

Xxx Kako pristupate motivu?
===Budući da je motiv nešto određeno ili zadano, to znači kako u ishodištu mojih radova nema realno odabranih ili zadanih motiva, ali ima apstraktnih, tj. ništavnih promišljanja, kakvih zna biti u glazbi ili u matematici iracionalnih brojeva. Pristalica sam teze ako stvaralaštvo, invenciju i talent zamjeni struka da tada nastaje jalova bruka:

Xxx Vi ste hrvatski umjetnik keramičar sa svjetskim ugledom. Nije bilo lako doći do toga stupnja?
===Ustvari je puno lakše nego što se misli. Prije svega vrijedna djela se skoro u pravilu stvaraju lakoćom i nisu izmućena jer su rezultat hrabre stvaralačke igre, a ne nekih jako „mudrih“ razmišljanja. Jedina zapreka mogu biti tehničko financijski uvjeti. Recimo, nakon bogatog spoznajnog iskustva mogu meritorno kazati kako Hrvatska ima natprosječno veliki postotak vrlo inventivnih i talentiranih kipara, uz istovremeno očajnu logističku potporu. Mi potrošimo milijune za neke drugorazredne vodoskoke, a za taj novac smo mogli napraviti možda par stotina javnih skulptura. Djela koja su rezultat velikog „intelektualnog napora“ su skoro u pravilu drugorazredna, premda nekada ponegdje imaju i pozamašnu verbalnu podršku.Kako na sreću još uvijek postoje i osobe i organizatori umjetničkih priredbi kojima je jedino važna vrijednost djela, a ne tko je autor, to se još uvijek mogu postizati i neki međunarodno priznati rezultati.

P4050099 copy

Xxx Što uopće mislite i kako doživljavate suvremenu umjetnost?
=== Na ovo pitanje nije lako odgovoriti jer se pod ovim pojmom u mnogim zemljama misli na različite stvari. No potpuno su ustvari nevažni nazivi. Važan je samo rezultat. Ali kako imamo sustav financiranja, koji je importiran još 1945. iz SSSR-a, zemlje s planskom privredom, pa odatle i s planiranjem stvaralaštva, to mi ne kupujemo dobru gotovu robu nego financiramo zgodno objašnjene programe, pod uvjetom da su ih pisali znanci i prijatelji raznih „stručnih“ vijeća. Oni čak imaju napisane neke kriterije. Za krepati. Pa da je Tesla morao ispunjavati neke „stručne“ kriterije za stvaralaštvo, nikad ga ne bi bilo. Zato je i otišao u Ameriku, a danas ga tisuće mladih slijedi. Stoga u takvoj konstelaciji može biti dosta korisno proglasiti se „suvremenim umjetnikom“ i time postati dostojan financiranja, jer se financira i taj segment umjetnosti.

Xxx Na koji bi se način moglo poticati stvaralaštvo?
===Kao prvi izbaciti iz upotrebe pojmove kao što su „kriteriji“, pogotovo pisani, i „prioriteti“. Treba potpuno ukinuti financiranje programa, nego ih samo eventualno kreditirati, a na kraju godine ih dovesti u konkurentan odnos s nekreditiranim na temelju ostvarenih rezultata. Takav pristup bi mogao biti jako poticajan, naročito za mlade i perspektivne.

Xxx Je li umjetnost generalno u krizi u ovim vremenima kada je svijet globalno selo?
===Potpuno je nevažno da li je globalno selo. Važno je koliko je seljačina i na kojim pozicijama su u društvu.
Barem u Hrvatskoj je likovna umjetnost, obzirom na destimulirajuće zakone i destruktivnu te neinventivnu obrazovnu i kulturnu politiku, na zaista zavidnoj razini. Tome dosta pridonose i otvorene granice te suvremeni mediji. Kada bi organizacijska logistika bila na nivou stvaralačkog potencijala velikog broja naših umjetnika tada bi u kratkom vremenu mogli postati svjetski relevantna umjetnička destinacija i ishodište suvremene umjetnosti, barem prema mojim spoznajama i poimanju toga pojma.

P4050117

Xxx Vrlo ste aktivni i kao organizator umjetničkih okupljanja.
=== Organizator sam postao iz dva razloga. Prvi je što oni koji bi trebali organizirati važne izložbe to ne rade i drugi je što po edukaciji nisam likovnjak, nego umjetnik diletant i poslovni čovjek. A zašto to ne rade. Zato što nemaju ni gdje ni kod koga to naučiti.
Tako sam smislio Svjetski triennale male keramike, zatim Antiratnu likovnu keramičku radionicu ALKER, Međunarodnu izložbu keramike i stakla MIKS, Svjetsku izložbu male i minijaturne keramike LILLIPUT CERAMICS, Hrvatski triennale keramike i još stotinjak izložaba.

Xxx Što je novo u atelijeru?
=== Baš i nije novo, a to je zato što nemam atelijera. Obraćao sam se na razne strane, ali nikakvog odgovora. Premda bih bio zadovoljan i s potpuno derutnim prostorom. Valjda smatraju da ne mogu baš svim mladićima udijeliti prostor. Pa čekaju da malo ostarim. Ili si možda bezrazložno umišljam kako bi i ja trebao dobiti neki atelijer. Zato radim po tvornicama.

Xxx Planovi, izložbe, radovi, monografije...?
===Nakon Gliptoteke izlažem u talijanskom gradu Gualdo Tadino, jer sam tamo prošle godine dobio Premio „Carriera“, zatim u Gradskom muzeju Čakovec, pa u jednom art skvoterskom prostoru u Zagrebu tijekom srpnja, potom u Galeriji Zlati angel u Varaždinu. Početkom rujna je Praznik gline Zagreb Clay Fest, sredinom listopada MIKS 18 i potom oko dva-tri mjeseca u Indiji gdje ću predstaviti izložbu hrvatske i slovenske keramike, držati workshope i imati na raspolaganju atelje. Istovremeno ću surađivati na pripremama za izdavanje monografije o mojem djelovanju tijekom 60 godina, a koje je krenulo na nagovor moje sestre kiparice Lidije Salvaro.

P4050089



Radovi koji će se izlagati u Gliptoteci su recentni i potpuni novum, a teorijski spadaju u ona djela koja koriste i ne keramičke materijale, ali je korištenje keramike u njima vizualna nužnost i ustvari su odraz nekih diskusija i zaključaka na skupovima Zagreb Clay Fest od 2014. do 2017. te na kongresu Međunarodne akademije za keramiku održanom u Barceloni 2016.

Miroslav Pelikan

  • 17
  • Tra

Ovog travnja Pula postaje dio međunarodnog pokreta i ulazi u elitno društvo gradova koji obilježavaju
Svjetski dan jazza! Prvi po redu "Blagdan jazza" potpisuje Udruga Kulturna Inicijativa, uz podršku Grada
Pule i Turističke zajednice grada Pule. U studenom 2011. godine Generalna konferencija UNESCO-a je
povodom važne uloge jazz glazbe u svjetskom razvoju kulture, datum 30. travnja proglasila
Međunarodnim danom jazza. Stvoren kako bi privukao pozornost na jazz kao fenomen koji promiče
međusobno razumijevanje među ljudima, Međunarodni dan jazza se ove godine obilježava kroz 263
manifestacije u 81 zemlji, među kojima je i Hrvatska.


Veliku dvoranu Doma Hrvatskih Branitelja će 30. travnja s početkom u 20 sati prožeti osjećaj neobjašnjive
ugode i potpune relaksacije za koju je zaduženo šaroliko društvo glazbenika. Roy Young s Jamajke i Oleg
Kireyev iz Rusije uz domaće snage Dušana Kranjca, Nenada Mirta, Zvjezdana Ružića i drugih.
Roy Young, živući glas Jamesa Browna, mahniti groove i pravi "crni vokal" koji doslovno prodire u srce
slušatelja. Neobuzdani temperament, energija i potpuna predanost na pozornici - nadahnjuju i vesele svih
koji su ikada slušali ovog gurua soul glazbe. Profinjena melodičnost stvorena dihotomijom očaravajućeg
zvuka saksofona i baršunastog glasa koji plijeni pažnju... Oleg Kireyev i Roy Young – pravi show vrhunskih
umjetnika koji se pamte.

  • 12
  • Tra

Ima ih četrdesetak, sviraju standardne ali i suvremene izvedbe popularnih i rado slušanih melodija, obučeni u atraktivno ruho i opremljeni modernim instrumentima, a pod vodstvom dirigenta Stjepana Šobaka osvajaju publiku gdje nastupaju.
Tako bi ukratko opisali članove orkestra Limene glazbe Sveti Martin iz Brezničkog Huma, koju čine uglavnom mladi i obrazovani ljudi okupljeni sa zajedničkim ciljem - promocijom svoga mjesta ali i modernijim glazbenim pristupom izvođenju limene glazbe. Uvelike im tu pomaže voditelj i dirigent maestro Šobak, ali i cijeli niz nadarenih i muzički obrazovanih mladih glazbenika. Dokaz tome su ovacije koje redovito dobivaju tijekom svojih nastupa u Francuskoj, Sloveniji, Mađarskoj i Hrvatskoj, gdje u posljednje vrijeme često nastupaju.

glazba francuska
Na svojoj nedavno održanoj godišnjoj Skupštini prihvaćen je plan i program rada za predstojeće razdoblje koji među ostalim uključuje brojne nastupe i gostovanja poput onoga u Vrnjačkoj Banji u Srbiji u srpnju, nastup na državnom Susretu vatrogasnih orkestara u rujnu, te izdavanje Monografije povodom 20. obljetnice rada i djelovanja orkestra Limene glazbe Sveti Martin.
- No, najvažniji nam je svakako rad s djecom i mladima zbog kojih sve ovo radimo - napominje predsjednik humske Limene glazbe Franjo Kropek, koji je ujedno zahvalio općinskom načelniku Zoranu Hegediću na dosadašnjoj pomoći, a posebice na mogućnosti sudjelovanja ovoga orkestra u aktivnostima vezanim uz europske fondove.
Vrijedi istaknuti kako se na godišnjoj skupštini Limene glazbe Sveti Martin, održanoj u Vatrogasnom domu DVD-a Breznički Hum, uz domaćine i članove okupio velik broj gostiju i prijatelja, poput članova pobratimljenog društva Vatrogasne limene glazbe Predavac kraj Bjelovara, iz Čazme, Lepoglave, Bednje, te jedan od osnivača Limene glazbe Sveti Martin Stjepan Vuraić.

  • 12
  • Tra

23. travnja ove godine održat će se "futurističko" izdanje Noći knjige, manifestacije koja se u povodu Međunarodnog dana knjige i autorskih prava te Dana hrvatske knjige organizira sedmu godinu zaredom, s ciljem popularizacije knjige i poticanja čitanja u Republici Hrvatskoj.

Inspirirani nedavnim lansiranjem rakete Falcon Heavy u Zemljinu orbitu s dva putnika: automobilom Tesla Roadster i njegovim „vozačem" (lutkom astronauta), simboličnog imena „Starman", kojemu na putu do Marsa društvo pravi primjerak knjige „Vodič kroz galaksiju za autostopere", objavljen 1979. godine, ovogodišnju Noć knjige posvetili smo temi Budućnost knjige uz slogan koji je i krasio futuristički omot knjige Douglasa Adamsa - Bez panike!.

Noć Knjige 2018. bit će obilježena u gotovo 300 gradova i mjesta diljem Hrvatske. Mnogobrojni sudionici pripremili su brojne programe u kojima će pokušati odgovoriti na pitanje kakva nas budućnost čeka kad su knjige i čitanje u pitanju, za djecu i mlade organizirali smo natječaj za likovne radove „Ubaci knjigu u vremenski stroj", a organizira se i panel o obrazovnim digitalnim platformama na kojem će sudjelovati hrvatski izdavači školskih udžbenika. Rezultati novog godišnjeg istraživanja kupovnih i čitalačkih navika građana Hrvatske bit će prezentirani na svečanom otvorenju manifestacije, 23. travnja ove godine u 12 sati u Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici u Zagrebu.

posterB2

  • 12
  • Tra

Pjesma "Krvoloci" drugi je singl s nadolazećeg albuma grupe Silente "Malo magle, malo mjesečine" koji bi trebao izaći na ljeto. Autori pjesme su Tibor Karamehmedović (glazba) i Sanin Karamehmedović (tekst), a spot je snimio Miran Brautović i njegova Palm Productions. Glavnu i jedinu ulogu u spotu ima pjevačica grupe Silente Doris Kosović.

20180313 152838

"Pjesmu smo snimili u prosincu 2017. u Morris studiju u Zagrebu s 13 ostalih pjesama koje će biti objavljene na albumu. Spot za nju snimili smo u razrušenom hotelskom kompleksu Kupari u Župi dubrovačkoj. Zahvaljujemo se Općini Župa dubrovačka što su bili jako susretljivi i dopustili nam da bez problema snimimo što smo zamislili - kaže Sanin i nastavlja: Snimali smo tri dana i to je jedno od zabavnijih snimanja koje smo imali, na trenutke malo opasno, ali nijedna Doris nije ozlijeđena za vrijeme snimanja ovog spota. Srce koje je na zidu je umjetnički rad dubrovačke slikarice Anamarije Obradović. Šteta što je misija Doris Croft iz spota bila da uništi to srce jer rad je ispao fenomenalan, a nismo ga uspjeli sačuvati. Kako god, uživajte u pjesmi, spotu i javite nam dojmove. Pozdrav od benda." - ZA HR NEWS PORTAL izjavili su članovi benda.

20180313 1324020

  • 09
  • Tra

Damir Medvešek i Marina Marić, suvremeni su hrvatski likovni umjetnici, akademski slikari, autori osebujnih i specifičnih ciklusa te zajednički djeluju u kreaciji modnog brenda.

=== Gospodine Damir Medvešek, gospodična Marina Marić ,vi ste zajednički kreatori modnog brenda. Kako je uopće došlo do njegove realizacije?
=== Nastalo je slučajno jer se oboje zanimamo za modu a bili smo u prilici raditi za teatar ,za jednu predstavu rješenje uzorka za kostime i tako je došla ideja da bi to mogli raditi za svoj brend. Damir je struku modnog dizajna stekao prije likovne akademije pa se sve posložilo i tako je nastao novi izazov u radu.

Damir Medvešek

Xxx Koje su temeljne karakteristike brenda?
=== Namjera je da svoju likovnost kao akademski slikari prenesemo na odjevne predmete, što nije ništa novo ali to radimo na svoj originalni način. Ne radi se samo o doslovnom prebacivanju motiva nego smo napravili korak dalje.

Xxx Koliko se Vaša umjetnost, slikarstvo eksponira, vidi i osjeća u brendu?
=== Vidi se koloristički stil s detaljima snažnog grafizma koji je dodatno obrađen u svrhu dizajnerske likovnosti odjevnog predmeta. Sam rad nije direktno prenesen nego su izvučeni detalji koji su opet prepoznatljivi i svježi na modnom tržištu.

Marina Marić

Xxx Što Vas je potaknulo da se okrenete i modnom brendu, koji su motivi u pitanju?
=== Damir je već davno radio dizajn majice za marku Lacoste i poticaj je zapravo bio nedostatak kvalitetnih dizajnerskih majica na tržištu a koje su pristupačne svima.

Xxx Jeste li zadovoljni realiziranim?
=== Što se nas tiče jako smo zadovoljni testingom koji smo proveli na javnoj platformi na preko tisuću ljudi na što su uslijedili mnogobrojni upiti gdje se to može kupiti i koliko košta. Odaziv je bio preko 90%. Samim time smatramo da smo uspješno realizirali start brenda.

8
Xxx Kakvi su planovi u vezi brenda?
=== Plan je vezanje uz veliki svjetski brend s kojim bi u suradnji napravili liniju sa svojim potpisom te se kasnije osamostalili.

Xxx Što očekujete od vašeg brenda?
=== Očekujemo razvoj i širenje dizajnerske linije na druge odjevne predmete i široku populaciju svih uzrasta te kasnije i na dizajn primjenjiv u interijeru (zavjese, štofovi, posteljina ...)

10

  • 09
  • Tra

Nakon inscenacije drame Staklena menažerija Tennesseeja Williamsa, koja je funkcionirala kao osnova za kreiranje prvog rada iz ciklusa Staging a Play, u drugom radu iz tog ciklusa koreograf i redatelj Matija Ferlin posvetio se jednoj od Moliereovih klasičnih komedija. Iako Ferlin već potpisuje nekoliko radova koji uključuju neki oblik izvedbenog teksta (Samice, Istovremeno drugi, Mi smo kraljevi a ne ljudi, Sad Sam Lucky), u ovom se ciklusu autor prvi put suočava s kanonskim djelima dramske umjetnosti.

Tartuffe izbor Jelena Jankovic 1

Naravno, u skladu sa specifičnom poetikom koju je Ferlin dosad razvio u svom radu na drugim projektima, modus njihove inscenacije u okviru serije Staging a Play dovodi pod znak pitanja same temelje na kojima se koncept inscenacije u dramskom diskursu interpretira. Konkretnije, to u ovom slučaju podrazumijeva prenošenje dramskog predloška iz tekstualne u koreografsku domenu. Još konkretnije, verbalne replike zamijenjene su ovdje fizičkim vokabularom, a dramski se tekst, umjesto kao tekstualni predložak, koristi kao slojevita koreografska partitura.

Tjelesni pokret postaje ovdje ne samo dominantan nego i ekskluzivan modus komunikacije. Likovi tako umjesto vlastitog jezika i riječi postaju vlastita tijela i pokreti, a odnosi među njima prestaju biti primarno posredovani govorom i počinju se odvijati u domeni izvedbenog, dok upornost njihovih pogleda kao da inzistira na uspostavljanju tog novog režima gledanja. Iako navedena inverzija neizbježno vrijedi u velikom broju radova, u ovom projektu perspektiva ishodišnog dramskog teksta pridaje njegovu tumačenju neke nove, zanimljive konotacije. Jer ovdje je u početku ipak bila riječ, ali ona je potom transformirana u pokret, a rečenica je već postala ples.
Zadržavajući čitavo vrijeme izvedbe svih devetoro likova, svih devetoro izvođača, koji plešu tijekom svih pet činova, odnosno trideset i sedam prizora, Ferlin je kreirao kompleksni izvedbeni aparat u kojem su tijela u prostoru jedini nositelji narativa, koji za vrijeme izvedbe neprestano premješta između pokušaja dekonstrukcije i pokušaja rekonstrukcije. Tjelesna ekspresivnost pritom ne slijedi dramske konvencije, nego nastaje iz konceptualna tretiranja pokreta koji titra na granici ilustrativnog i apstraktnog, opetovano demonstrirajući mogućnosti njezina proširivanja. Izbjegavanje doslovnosti gestikulacije, uz neprestano aludiranje na nju, omogućuje stvaranje suptilne koreografije značenja čiji registri nikada nisu strogo fiksirani, a kojoj se pridružuje i paralelna orkestracija prisutnosti čitavog plesačkog ansambla koji ni u jednom trenu ne napušta pozornicu.

Tartuffe izbor Jelena Jankovic 8

Pored Matije Ferlina kao redatelja i koreografa, scenografiju potpisuje Mauricio Ferlin, glazbu Luka Prinčić i Matjaž Predanić, dramaturgiju Jasna Žmak, kostimografiju Matija Ferlin i Desanka Janković, a oblikovanje svjetla Saša Fistrić. Predstavu izvode Petra Chelfi, Andreja Jandrić, Domagoj Janković, Darko Japelj, Sintija Kučičć Marin Lemić, Roberta Milevoj, Petra Valentić i Kasija Vrbanac.

 

NAGRADNA IGRA: Točno odgovorite na pitanje tko je autor i redatelj plesne predstave "Tartuffe" u suradnji sa Zagrebačkim plesnim ansamblom​ i osvojite dvije ulaznice za izvedbu predstave u srijedu 11. travnja u Zagrebačko kazalište mladih​!
Svoje odgovore upišite na FB PAGE HR NEWS PORTALA gdje ćemo sutra i proglasiti dobitnike!

Sretno!

 

  • 09
  • Tra

Činjenica kako veliki broj Hrvata napušta zemlju inspiriala je mlade glazbenike iz Njemačke da o tome i snime kreativni glazbeni uradak.

Projekt se zove „Zeitlos“!


To je i ime benda i ide anonimnu u javnost bez imena glazbenika i ljudi koji su napravili projekt, po njihovoj želji.


Snimili su pjesmu o odlasku naših ljudi iz hrvatske, pa ako vam se svidi i ako biste htjeli podržati projekt kliknite ovdje.

Svakako nam javite svoje dojmove.

 

HR NEWS PORTAL

HR News

HRnewHR logo

HR News je neovisni istraživački portal u vlasništvu fizičke osobe. Svi objavljeni članci činjenično su potkrijepljeni dokazima. Svaki autor osobno odgovara za iznesene neistine suprotno objavljenim Uvjetima korištenja i stavci o odgovornosti.

Web stranica HRnews.hr koristi kolačiće kako bi omogućili bolje korisničko iskustvo. Više o kolačićima. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice HRnews.hr kliknite na Slažem se