• 12
  • Sij

U Westgateu se užurbano priprema dvanaesti po redu Wedding EXPO, najveći sajam vjenčanja u regiji na kojem će svoje usluge i proizvode predstaviti izlagači iz cijele Hrvatske.

 

Dvanaesti Wedding EXPO održava se od 26. - 28. siječnja i nudi budućim mladencima apsolutno sve što je potrebno za najsretniji dan u životu. Zlatari, slastičari, ugostitelji, snimatelji, fotografi, cvjećari, dizajneri papirne galanterije, vizažisti, frizeri, bendovi i još mnogi drugi predstavit će se u najboljem izdanju i s bogatim sajamskim popustima. Mladenke će najviše zanimati vjenčanice, a njih će biti u izobilju – veliki broj uglednih salona izložit će najnovije kolekcije u kojima će se pronaći modeli za svačiji ukus i, što je najvažnije, za svačiji džep!

Izrezak wedding1

„Naš sajam je nezaobilazno mjesto za sve one koji planiraju uskoro uploviti u bračnu luku pa očekujemo golem broj posjetitelja. Pripremili smo i atraktivno darivanje u kojem mladenka može za svog budućeg muža osvojiti odijelo, košulju i kravatu Wedding City! Sve što treba napraviti je otići na prvi kat do Wedding Cityja i tamo odgovoriti na našu malu pitalicu: "Zašto je baš ON odabranik Vašeg srca?“ – kaže za HR NEWS vlasnica Wedding Cityja i organizatorica sajma Dea Olup.

 

Wedding EXPO iznimno je omiljen među mladencima i svima koji će to tek postati zbog svojih golemih prednosti – održava se u Westgateu koji nudi brojne prateće sadržaje, ulaz na sajam je besplatan, parkirnih mjesta ima napretek, a radno vrijeme je više nego idealno jer se u sklopu sajma održava i Late Night Shopping. Prva dva dana posjetitelji će moći uživati u bogatoj ponudi izlagača sve do 23:00 sata, a u nedjelju je sajam otvoren do 21:00 sat.

 

  • 10
  • Sij

U nadi da će Vaše srce i um najbolje znati odgovoriti na izazov ponovne najave prikazivanja filma "Ministarstvo ljubavi" ispred Udruge udovica hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata Šibensko-kninske županije očekujemo aktivnu ulogu Ministarstva hrvatskih branitelja u spriječavanju prikazivanja istog na Nacionalnoj televiziji.

Smatramo nepotrebnim Vama opisivati sve negativne učinke okoline prema nama, našoj djeci u ovakvim situacijama.

Izdvojiti samo naše udovištvo i s njim nasmijati gledatelje Nacionalne televizije neprihvatljivo je uz nepoznavanje stvarnosti naših života.

Kako Ministarstvo kao stratešku zadaću, uz obavljanje stručnih poslova usmjerenih na promicanju vrijednosti Domovinskog rata ima i očuvanje digniteta sudionika i stradalnika Domovinskog rata vjerujemo u Vašu reakciju i zaštitu kod nadležnih.

Iza nas su Božićni i Novogodišnji blagdani, a pred nama Dan međunarodnog priznanja Republike Hrvatske, obljetnica Vojno-redarstvene operacije "Maslenica", niz drugih obljetnica, tj. dani kada s posebno teškim osjećajima iznova proživljavamo smrt supružnika i zato očekujemo da Ministarstvo djelatno "stane iza nas i u ime nas" - Mirjana Šuperba.

  • 30
  • Pro

Aktualna Miss Istre, Michelle Korenić, predstavlja prvijenac glamuroznih haljina iz modne kuće Lodoli. Inače domaći proizvođač, Lodoli je poznat po muškim i ženskim trenirkama, proširio je svoj asortiman, te predstavlja svoju prvu žensku liniju Eklektik

Miss Istre1

Linijom Eklektik spojeni su i pomiješani razni modni stilovi, otkud potječe i inspiracija za ime kolekcije. Proizvode iz nove kolekcije možete naručiti preko webshop-a, ili doći u trgovinu u Karlovac, te se i osobno uvjeriti u udobnost i kvalitetu izrade. Dostava artikala naručenih preko webshopa je besplatna.

 

  • 20
  • Pro

„U tvom poljupcu je za mene spas", „oba nam srca spaja isti osjećaj", „mogu čuti srcem", „ljubit ću dok usne mi ne izgore", samo su neki od stihova kojima je dušu udahnuo Massimo. Glas koji poput Kupidove strijele spaja parove, još će jednom Valentinovo učiniti posebnim danom, ali prvi put 14. veljače nastupa u Splitu i to u  impresivnoj dvorani Spaladium Arene.


„Muškarac  treba znati da se ljubav gradi i da drugoj osobi uvijek treba posvetiti pažnju, a ne uljuljkati se u lažni osjećaj – ona je sada moja. Poštovanje partnera, uvažavanje razlika, mogućnost razgovora, sve je to jako bitno, ali i sitnice poput toga da dami pridržite kaput ili otvorite vrata. Sve te stvari, ujedinjene, čine vas pravim muškarcem i gentlemanom", izjavio je za HR News Massimo.

Izrezak Massimo1
Dodat ćemo i to da pravi gentleman možete postati i ako svojoj „boljoj polovici" na vrijeme osigurajte ulaznice za najromantičniji koncert u Splitu, a do kraja godine u ponudi su „ljubavne ulaznice", koje naravno dolaze samo u paru. Ponuđena su mjesta u svim sektorima u dvorani, a cijena je puno povoljnija nego što će biti poslije Nove godine.
Najbolji provodi su uvijek u paru, a posebno kada za Valentinovo, Massimo i bend, sviraju u gradu pod Marjanom! Nipošto nemojte propustiti mega koncert u Spaladium Areni 14. veljače!

  • 20
  • Pro

Pobjednički duet „Sve u meni se budi" u izvedbi Kedže i Zsa Zse ujedno je i najemitiranija pjesma posljednjeg, 64. Zagrebačkog festivala, po službenim podacima HDS ZAMP-a!

Pjesma autora Ante Pecotića tako će na najbolji način zaključiti svoju uspješnu godinu, brojne nagrade i status hita koji je svoju premijeru imao upravo na Zagrebačkom festivalu u siječnju 2017.

„Ante i ja surađujemo već par godina, a godinu dana smo tragali za pravom pjevačicom koju smo pronašli u Zsa Zsi. Klavirska osnova kojom pjesma počinje je ostala, a pod vodstvom producenta Igora Ivanovića koji je naše zelje složio u smislenu cjelinu, tražili smo uzore u glazbi koju privatno slušamo i složili jednu lijepu glazbenu priču", opisuje Kedžo rađanje ovog dueta.

Izrezak zsa zsa

„Na prvi ton smo kliknuli znajući da radimo pravu stvar. Ne bih rekla da se u strukturi i aranžmanu pjesma bitno razlikuje od demo verzije jer smo na samom početku shvatili što ona traži i što mi želimo od nje. Što smo duže snimali, to je inspiracija sve više dolazila. Poruka pjesme je čista ljubav, bezvremenska, bezuvjetna, nedodirljiva i iskrena", pojašnjava Jelena Žnidarić Zsa Zsa kojoj je debi na Zagrebačkom festivalu ujedno bio i vatreno krštenje na hrvatskoj glazbenoj sceni. „Kedžo i ja smo se upoznali preko društvenih mreža, iako sam ja njega znala puno duže nego on mene. Dugo smo planirali snimiti nekakav cover, no Kedžo je došao s nečim boljim, idejom koja je rezultirala nastupom na Zagrebačkom festivalu, a kao šlag na kraju, došla je i sama pobjeda".

Popularnosti pjesme pridonio je i video spot redatelja Luke Sepčića koji danas broji više od dva i pol milijuna YouTube klikova, a lijepa glazbena priča zaključena je i prvim mjestom na Top 40 listi domaćih singlova. „Ovo je ostvarenje sna, moj prvi broj jedan, i drago mi je da je pjesma u koju toliko vjerujem slušana. Hvala Zsa Zsi što mi se pridružila u ovoj pjesmi i prvenstveno hvala publici što je 'Sve u meni se budi' tako dobro prihvatila, jer bez njih pjesma definitivno ne bi bila na prvom mjestu", bila je Kedžina prva reakcija na uspjeh pjesme.

Priznanje za najemitiraniju pjesmu bit će uručeno autoru i glazbenicima na završnoj manifestaciji 65. Zagrebačkog festivala, 26. siječnja 2018., uz izravan televizijski prijenos. Za titulu nasljednika ovog hita natjecat će se 21 nova pjesma u izvedbi: Adastra, Ana Opačak, Antonela Doko, Bang Bang, Bruno Krajcar, Eni Jurišić, Fluentes, Gelato sisters, Ivo Perkušić, Lea Mijatović, Marin Jurić Čivro, Mario Huljev, Marko Tolja, Matija Borščak, Nikolina Tomljanović, NoA, Sandro Bastiančić & Nina Romić, Stela, Tonka, Vanna i Zsa Zsa.

  • 20
  • Pro

Što napraviti da blagdane doživljavamo sretni, a ne isfrustrirani? Ili je možda bolje postaviti pitanje što (ne)radimo da blagdane doživljavamo isfrustrirani. U vrijeme blagdana, posebice prosinačkih većina građana Hrvatske osjeća veliki nesrazmjer između očekivanja i realnosti što učestalo rezultira frustracijom. 

I ovih predblagdanskih dana nije ništa bolje, a kako da izbjegnemo situacije koje nam redovito „zagročaju“ prosinac savjetuje Dane Cvijanović, TRE terapeut, loyalty član Virtualnog ženskog poduzetničkog centra i vlasnik obrta Vetriver iz Zagreba.

Vjerujem da je sreća naše prirodno stanje i da ništa ne trebamo raditi da bi postali sretni, već da trebamo tražiti na koje sve načine se činimo nesretnima/isfrustriranim (a uvjereni smo da nam drugi nešto čine). Ovakav način gledanja na svijet nas vadi s mjesta žrtve i stavlja na mjesto moći. Ako sam sebi podmećem klipove i na neki (najčešće nesvjestan) način doprinosim svojoj frustraciji, onda postoji i način da ja to promijenim. Prvi korak je uvijek osvještavanje. Ono što uvijek mogu pronaći ako zastanem i pogledam u sebe su moja očekivanja. Očekujem od sebe da trčim po shopping centru i nađem najbolje darove za svoje najbliže (ne pitam se želim li to stvarno, treba li mi to i treba li to njima). Možda očekujem i sam savršen poklon pa ga ne dobijem. Možda očekujem da hrana i kolač budu savršeni... očekujem da pijani susjed ne baca petarde u moje dvorište, da se stric ne napije, a najbolja prijateljica ne posvađa sa svojim mužem...- uočava terapeut i poduzetnik Dane Cvijanović.

 Izrezak Dane Cvijanović

I tako zbog naših velikih očekivanja i nesrazmjera s onim što ozbiljimo, vrijeme vrijeme božićnih blagdana postaje izvorište velike frustracije. Kako odraslih tako i djece, jer iako se smatra da bi božićni blagdani njima trebali biti sretni, teško će se to i dogoditi uz – frustrirane roditelje.

Vjerujem da smo frustrirani tokom čitave godine, a da to u vrijeme blagdana doseže svoj vrhunac. Neki zajednički nazivnik bi bio da ne živimo u skladu s vlastitom prirodom. "Živimo" diktate društva, davno nametnute stavove roditeljskog doma, a ne zastanemo i ne upitamo se treba li nam to. Ne poznajemo svoju istinsku prirodu. Znamo što „trebamo", što nam se isplati, što je prihvatljivo, ali ne i ono što doista jesmo i što želimo. Živeći na taj način sreća i ispunjenje su nam nedohvatljivi. Frustracija je zajamčena – upozorava terapeut Cvijanović.

Izvorište naše frustracije uvelike leži i u uspjerenosti naših života prema materijalnom dobru, te svenazopnom – konzumerizmu.

Ne poznavajući sebe ne poznajemo niti vlastitu vrijednost i moguće da taj osjećaj nevrijednosti pokušavamo kompenzirati skupim poklonima ili pokušavamo prikazati koliko smo moćni time koliko imamo, možda i kupujemo ljubav...U vremenu smo i kada smo izrazito okrenuti pokazivanju na sve strane, kao da je iznimno „orbi et urbi" pokazati koliko imamo. Zašto nam se to događa, gdje smo izgubili skromnosti i užitak u malim stvarima? I na ovo sam djelomično odgovorio u prošlom pitanju. Ako nije veliko, skupo, pompozno, impresivno, nije ništa. Velika potreba za viđenošću i priznanjem koje fali tako velikom broju nas pa opet to pokušavamo kompenzirati. A i kako pokazati „bezvezan" poklon na facebooku, to nam neće donijeti previše lajkova – „dijagnosticira“ poduzetnik i vlasnik obrta Vetriver.

 

Te naglašava da nije siguran je li to dobra vijest ili ne – ali jedno je sigurno – niti jedan blagdan, pa tako i nadolazeći Božić mnogi jednostavno ne mogu proći za većinu građana Hrvatske bez frustracije, razočaranja i "negativnih" emocija.

Staviti ovo očekivanje pred sebe je garancija za upravo ono što želimo izbjeći. Dakle, nije pitanje hoćemo li biti frustrirani, razočarani i "negativni", već je pitanje kako postajemo takvi i ostajemo li u tome, ili smo voljni odustati od toga. Jesmo li voljni biti bliski, otvoreni, ranjivi, iskreni i autentični s ljudima? Jesmo li voljni reći žao mi je, vidim te i čujem te? Jesmo li voljni reći što nam nije ok na nježan način? Jesmo li voljni ostati otvoreni i kad nas ne vide, povrijede, kupe "krivi" poklon, ili odlazimo u zamjeranje, dramu, okrivljavanje, napad, frustraciju? Izbor je naš. Da bi proveo blagdane u miru, ljubavi i sreći moram osvijestiti na koje načine blokiran ovo prirodno stanje i pitati se što mi je potrebno da izađem iz toga. Mogu li usporiti i pronaći strpljenje za sebe i druge? To me možda dovede do onakvih blagdana kakve želim za sebe i za druge – zaključuje Dane Cvijanović za sve koji se neće uspjeti snaći u blagdanskom ludilu i groznici koja nas trese već danima.

  • 20
  • Pro

Motociklistički putopis „Euroazijske priče i jedna afrička" autora Borisa Rukavine promoviran je s velikim uspjehom u poznatom klubu „Bikers Beer Factory" u Zagrebu u subotu, 16. prosinca 2017.

Velika gužva na promociji 2-tomne knjige dokazala je da je ovaj klub zagrebačko sjedište motociklističke supkulture ali i da je Boris Rukavina, heroj te supkulture, objavio knjigu koja će zanimati i nadahnuti mnoge putnike na dva kotača.

On i supruga Ksenija bili su glavne „zvijezde" nesvakidašnje promocije na kojoj među nekoliko stotina uzvanika nije nedostajalo zvijezda iz moto i rock svijeta:

uz članove BMW Moto kluba Zagreb, druge motoriste i strastvene ljubitelje putovanja na dva kotača, viđeni su i brojni ugledni umjetnici, odvjetnici, suci i poslovni ljudi: glazbeni producent Tomo In Der Mühlen, glazbenici Jura Stublić, Nenad Ninčević i Krunoslav Kićo Slabinac, glumica Mila Elegović i psihologinja Mirjana Krizmanić.

Neizostavni su bili i članovi obitelji, Borisova majka, akademska slikarica i keramičarka Ljerka Njerš i njegov polubrat, skladatelj i dirigent Antun Tomislav Šaban.

Izrezak knjiga

Borisa su došli podržati i kolege putopisci: Verica i Marijan Gemić, Petar Rikić i Stojan Gajić, što sve dokazuje da su očekivanja ali i vibe koji se stvorio oko Rukavinina književnog prvijenca na iznimno visokoj razini.

Promociju je vodila novinarka i rokerica Martina Validžić, uz urednika «Motorevije» Kristijana Tićka, dok je glumac Ivica Pucar čitao izabrane odlomke iz knjige. Jednako kao sve u publici, i njih su zanimale avanture koje su Boris i supruga mu Ksenija na suvozačkom sjedištu prošli na putovanjima opisanima u knjizi.

Iako je potrajala gotovo sat i pol, ležerna promocija obogaćena je multimedijalnom prezentacijom: fotografijama i kratkim video isječcima s putovanja autor se knjige (ali i supruga odnosno koautorica) predstavio i kao umješan snimatelj, fotograf i režiser.

Kada se tome pridoda njegov prirodan dar pripovijedanja (u što su se okupljeni uvjerili slušajući ulomke u sjajnoj interpretaciji Ivice Pucara) nameće se pitanje zašto je Boris Rukavina čekao 57 godina svog života da bi otkrio sve svoje talente i iskustva. Ako je razlog tome što je putovao i akumulirao doživljaje i iskustva, svi bismo trebali uglas povikati: «Boris, daj nam još svojih priča, slika i videa!» I naravno, kupiti njegov prvijenac.

Sama knjiga u 2 toma je impozantna tiskovina raskošnog formata 21x24cm od ukupno 750 stranica i s više od tisuću fotografija. Sam Rukavina duhovito ju je reklamirao: «Za samo 300 kuna dobit ćete 2,8kg papira!» Autor je ujedno i suizdavač knjige, uz tvrtku „Fonart", dok su layout i dizajn rad akademskog slikara Luke Gusića. Luksuzna oprema ove knjige značajno odskače od izdanja ostalih hrvatskih putopisaca objavljenih proteklih godina. Oni u publici s duljim pamćenjem komentirali su da putopisi ovakvog opsega na hrvatskom jeziku nisu bili objavljeni još od vremena legendarnog Jože Horvata!

  • 19
  • Pro

Nove tehnologije mijenjaju ponašanje potrošača sve brže i brže, čineći marketinšku komunikaciju sve kompleksnijom.

Tele2 Hrvatska,kao izazivač u vrlo dinamičnom sektoru, toga je više nego svjestan te je, nakon provedenog natječaja za digitalnu

agenciju, odabrao partnersku agenciju za novo doba digitalnog marketinga – iProspect.

Strateški pristup iProspecta, temeljen na dubinskom poznavanju potrošača te marketingu temeljenom na podacima, bili su ključni

elementi kod sklapanja ovog partnerstva.

Izrezak Tele2 1

 

Važnost ove sinergije prepoznala je i direktorica komunikacija u Tele2 Hrvatska, Sonja Miočić: „Tele2 prati trendove kako u svom core

businessu tako i u komunikaciji prema našim korisnicima. Nama je korisničko iskustvo izuzetno važno i na njemu temeljimo naše

ponude. Digitalno poslovanje danas više nije trend već potreba i zato smo u tom segmentu tražili partnera koji može, zajedno s našim

timovima osigurati najviši nivo usluge. Vjerujemo da ćemo s iProspectom ostvariti naše ambiciozne ciljeve u idućem razdoblju.“

 

Iz iProspecta poručuju kako su vrlo ponosni na početak suradnje s jednim od najpametnijih oglašivača u vrlo izazovnom,

telekomunikacijskom sektoru. “Veselimo se suradnji. Tele2 je vrlo napredan i zahtjevan oglašivač te se radujemo budućim zajedničkim

projektima, na kojima ćemo demonstrirati svu inovativnost i efektivnost koju pružamo kroz globalne alate i lokalnu ekspertizu!”, izjavio je

Vjekoslav Srednoselec, voditelj agencije iProspect.

 

Potencijal iProspecta sadržan je u iskustvu i fokusu na ostvarenje prodajnih ciljeva klijenata. iProspect je dio Dentsu Aegis Networka,

jedne od vodećih globalnih marketinških grupacija. U Hrvatskoj je prisutan od 2015. godine te je u kratko vrijeme napravio revoluciju na

tržištu uvođenjem programatskih tehnologija i fokusom na automatizaciju marketinga.

  • 19
  • Pro

Koncertni album Vanja Lisak Quarteta „Live! (Swing Party 4)" objavljen je u izdavačkoj suradnji BJ Promotions i Geenger Records.  Na albumu se nalazi 10 skladbi sa ukupno 58 minuta glazbe snimljene na nastupima kvarteta u zagrebačkom klubu Lapidarij (Jazz Fair 1982.) i čuvenom bledskom jazz festivalu 1985. godine. Izdavanje ovog albuma su svojom potporom omogućili Grad Zagreb, ZAPRAF, HDS, a bledske snimke su objavljene ljubaznošću ZKP RTV Slovenija.

Produkcijsku ekipu ovog izdanja čine Boris Greiner (dizajn), Damil Kalogjera (fotografija), Vatroslav Mlinar (mastering), Davor Hrvoj (tekst), te Danijel Sikora (izvršni producent) i Berislav Janković (izvršni producent i urednik).

Vanja Lisak Quartet: Swing Party Live / Glazbena čarolija puna životne radosti

Izrezak Vanja Lisak

Poznat kao direktor Zagrebačkog festivala, član Zabavnog orkestra HRT-a, te urednik i producent na HRT-u, pijanist, skladatelj, aranžer i producent Vanja Lisak je, nakon što je bio članom nekoliko zagrebačkih jazz sastava, početkom 1980-ih utemeljio kvartet s kojim je nastupao u brojnim klubovima i na jazz festivalima. Uz Lisaka u kvartetu, koji je do kraja karijere ostao njegov najpoznatiji sastav, svirali su klarinetist Vladimir Bolčević, basist Zvonimir Makar, koji je zamijenio Mladena Kosa iz prve postave, i bubnjar Vladimir Vuković. Čovječe, kakva je to četvorka bila! Kad god bih se uputio na njihove svirke znao sam da je zagarantiran ludi jazz provod – pravi "Swing Party". Naime, uvijek su svirali sa smješkom na licima i nekim posebnim žarom, kao da u tom trenutku nije bilo važnije stvari na svijetu.

Ove snimke sjajan su primjer pozitivnog duha koji je vladao u kvartetu Vanje Lisaka. Njihove su izvedbe uvijek bile pune duha i humora, životne radosti, poleta. Razigrane su, swingaju, pokreću. Opustite li se i prepustite one će vas zarobiti u svijet glazbene čarolije, potaknuti na nesvjesne i nekontrolirane pokrete kao što su pucketanje prstima, lupkanje stopalom, tapšanje po koljenu, trzanje ramenima.

Lisak je uvijek bio svjestan važnosti promocije hrvatskog jazz stvaralaštva. Tako, osim što u stilu tradicionalnog jazza izvode standarde iz ranog razdoblja te glazbe, sviraju i dvije njegove skladbe te jednu Nenada Grčevića. Jedna od njih je "Podroom Blues". Naime, Lisakov je kvartet redovito svirao u zagrebačkom klubu Podroom uz uvijek solidnu posjetu i podršku uglavnom mlađe publike. Na tim su se uzbudljivim svirkama odgajali novi naraštaji jazz publike. Nadahnut toplim i poticajnim ugođajem koji je vladao na njihovim nastupima u tom klubu, koji su nerijetko završavali kao jam sessioni, Lisak je napisao tu skladbu u kojoj iskazuje „feelingaški" pristup.

U to doba jedan od važnijih zagrebačkih klubova u kojima se svirao jazz bio je Lapidarij u kojem je Lisak također svirao, pa tako i 1982. u programu Zagreb Jazz Faira, festivala na kojem su nastupale velike svjetske jazz zvijezde. Snimka je spašena i objavljena na drugom dijelu ovog albuma.

Glazba je to koja je bila idealna za izvedbe u klubovima, uz neposredan kontakt s publikom, ali prema reakcijama publike koji se čuju nakon ovih izvedbi očito je da je kvartet Vanje Lisaka uspio ostvariti sjajnu komunikaciju i u okružju koncertne dvorane kao što je ona na Bledu gdje je 1985. snimljen materijal koji čini prvi dio ovog CD-a. Nije to bio njegov prvi nastup na tom uglednom festivalu, a pojavljivanje na njemu bilo je znak prestiža. Još 1961. Lisak je na 2. bledskom jazz festivalu nastupio kao član kvinteta Ladislava Fidrija.

Osim umjetničke vrijednosti, izdavanje ovog CD-a ima i muzikološku. Od zaborava je sačuvan i javnosti predstavljen glazbeni materijal koji zaslužuje dokumentiranje i valorizaciju u kontekstu povijesti hrvatskog jazza. 

  • 18
  • Pro

Spektakularnom VIP otvorenju Kontese pridružio se  i zagrebački gradonačelnik Milan Bandić, uz brojne uzvanike, koji su došli pozdraviti otvorenje prvog kluba u našoj metropoli koji će programski spajati vrhunske cabaretne nastupe i jazz koncerte. Klubom će upravljati Gradsko kazalište Komedija, umjetnički ravnatelji kluba su Miro Ungar i Matija Dedić, a vođenje programa kluba preuzela je Sara Ungar, supruga Mire Ungara, koja se također pobrinula da jučerašnji glazbeno-scenski program bude drugačiji i zanimljiviji od svega do sada viđenog u zagrebačkim klubovima. 

„S velikim sam zadovoljstvom prihvatila ovaj vrlo odgovoran posao, jer Zagreb treba i zaslužuje ovakav prostor. Sigurna sam da će zagrebačka publika u našem klubu pronaći mjesto na kojemu će se moći opustiti, zabaviti i uživati, a mi ćemo se uvijek truditi imati najbolje od najboljih“, naglasila je za Sara Ungar tijekom sinoćnjeg otvorenja kluba.

Izrezak klub1

Otvorenju su se pridružili Martina Bienenfeld, direktorica Turističke zajednice Grada Zagreba, Ivica Lovrić, pročelnik Ureda za kulturu, obrazovanje i sport Grada Zagreba, Tedi Lušetić, splitski gradonačelnik Andro Krstulović Opara, Jakov Kitarović, Tonči Huljić, Davor Hrvoj, jazz kritičar i umjetnički voditelj hrvatskog jazz portala Jazz.hr, Davor Štern, Zlatko Mateša, Marijan Hanžeković  te brojni drugi gosti.

Miro Ungar,koji će već u utorak, 19. prosinca u Kontesi Zagreb održati koncert s Damirom Kukuruzovićem, već je sinoć oduševio svojim cabaretnim nastupom ispred punog kluba, uz izvedbe pjesama „Stara Amerika“ i „Trademark štikla“.Evergreen „Sway“ te satiričnu obradu Severininog hita „Moja štikla“ zapjevala Hana Hegedušić. Za vrhunske plesne točke bili su zaduženi Igor Barberić, njegove plesačice i plesači, step duo Vodlan Brothers, višestruki prvaci svijeta u grupnom stepu te Ana Čudić „Zoi“, poznata plesačica na šipci. Bogat program koji je sinoć ispunio chic interijer kluba, s potpisom Loredane Stunić, arhitektice i dizajnerice interijera, nastavljen je uz nastup Zagreb All Stars banda pod vodstvom Davora Križića.

„U dizajnerskom smislu, doista je bilo izazovno ovaj prostor urediti da odiše cabaretnom atmosferom, ali i uvaži disciplinu koncertnih nastupa jazz glazbenika. Mislim da smo to uspjeli postići i da su oba žanra u potpunom balansu ovime što vidite“, komentirala je interijer kluba za Loredana Stunić, koja ga je uredila sa svojim suradnicima Višenom Slamarom i Ninom Štifanić. 

Izvor: otvoreni portal

HR News

HRnewHR logo

HR News je neovisni istraživački portal u vlasništvu fizičke osobe. Svi objavljeni članci činjenično su potkrijepljeni dokazima. Svaki autor osobno odgovara za iznesene neistine suprotno objavljenim Uvjetima korištenja i stavci o odgovornosti.

Web stranica HRnews.hr koristi kolačiće kako bi omogućili bolje korisničko iskustvo. Više o kolačićima. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice HRnews.hr kliknite na Slažem se