Lifestyle

  • 20
  • Pro

Što napraviti da blagdane doživljavamo sretni, a ne isfrustrirani? Ili je možda bolje postaviti pitanje što (ne)radimo da blagdane doživljavamo isfrustrirani. U vrijeme blagdana, posebice prosinačkih većina građana Hrvatske osjeća veliki nesrazmjer između očekivanja i realnosti što učestalo rezultira frustracijom. 

I ovih predblagdanskih dana nije ništa bolje, a kako da izbjegnemo situacije koje nam redovito „zagročaju“ prosinac savjetuje Dane Cvijanović, TRE terapeut, loyalty član Virtualnog ženskog poduzetničkog centra i vlasnik obrta Vetriver iz Zagreba.

Vjerujem da je sreća naše prirodno stanje i da ništa ne trebamo raditi da bi postali sretni, već da trebamo tražiti na koje sve načine se činimo nesretnima/isfrustriranim (a uvjereni smo da nam drugi nešto čine). Ovakav način gledanja na svijet nas vadi s mjesta žrtve i stavlja na mjesto moći. Ako sam sebi podmećem klipove i na neki (najčešće nesvjestan) način doprinosim svojoj frustraciji, onda postoji i način da ja to promijenim. Prvi korak je uvijek osvještavanje. Ono što uvijek mogu pronaći ako zastanem i pogledam u sebe su moja očekivanja. Očekujem od sebe da trčim po shopping centru i nađem najbolje darove za svoje najbliže (ne pitam se želim li to stvarno, treba li mi to i treba li to njima). Možda očekujem i sam savršen poklon pa ga ne dobijem. Možda očekujem da hrana i kolač budu savršeni... očekujem da pijani susjed ne baca petarde u moje dvorište, da se stric ne napije, a najbolja prijateljica ne posvađa sa svojim mužem...- uočava terapeut i poduzetnik Dane Cvijanović.

 Izrezak Dane Cvijanović

I tako zbog naših velikih očekivanja i nesrazmjera s onim što ozbiljimo, vrijeme vrijeme božićnih blagdana postaje izvorište velike frustracije. Kako odraslih tako i djece, jer iako se smatra da bi božićni blagdani njima trebali biti sretni, teško će se to i dogoditi uz – frustrirane roditelje.

Vjerujem da smo frustrirani tokom čitave godine, a da to u vrijeme blagdana doseže svoj vrhunac. Neki zajednički nazivnik bi bio da ne živimo u skladu s vlastitom prirodom. "Živimo" diktate društva, davno nametnute stavove roditeljskog doma, a ne zastanemo i ne upitamo se treba li nam to. Ne poznajemo svoju istinsku prirodu. Znamo što „trebamo", što nam se isplati, što je prihvatljivo, ali ne i ono što doista jesmo i što želimo. Živeći na taj način sreća i ispunjenje su nam nedohvatljivi. Frustracija je zajamčena – upozorava terapeut Cvijanović.

Izvorište naše frustracije uvelike leži i u uspjerenosti naših života prema materijalnom dobru, te svenazopnom – konzumerizmu.

Ne poznavajući sebe ne poznajemo niti vlastitu vrijednost i moguće da taj osjećaj nevrijednosti pokušavamo kompenzirati skupim poklonima ili pokušavamo prikazati koliko smo moćni time koliko imamo, možda i kupujemo ljubav...U vremenu smo i kada smo izrazito okrenuti pokazivanju na sve strane, kao da je iznimno „orbi et urbi" pokazati koliko imamo. Zašto nam se to događa, gdje smo izgubili skromnosti i užitak u malim stvarima? I na ovo sam djelomično odgovorio u prošlom pitanju. Ako nije veliko, skupo, pompozno, impresivno, nije ništa. Velika potreba za viđenošću i priznanjem koje fali tako velikom broju nas pa opet to pokušavamo kompenzirati. A i kako pokazati „bezvezan" poklon na facebooku, to nam neće donijeti previše lajkova – „dijagnosticira“ poduzetnik i vlasnik obrta Vetriver.

 

Te naglašava da nije siguran je li to dobra vijest ili ne – ali jedno je sigurno – niti jedan blagdan, pa tako i nadolazeći Božić mnogi jednostavno ne mogu proći za većinu građana Hrvatske bez frustracije, razočaranja i "negativnih" emocija.

Staviti ovo očekivanje pred sebe je garancija za upravo ono što želimo izbjeći. Dakle, nije pitanje hoćemo li biti frustrirani, razočarani i "negativni", već je pitanje kako postajemo takvi i ostajemo li u tome, ili smo voljni odustati od toga. Jesmo li voljni biti bliski, otvoreni, ranjivi, iskreni i autentični s ljudima? Jesmo li voljni reći žao mi je, vidim te i čujem te? Jesmo li voljni reći što nam nije ok na nježan način? Jesmo li voljni ostati otvoreni i kad nas ne vide, povrijede, kupe "krivi" poklon, ili odlazimo u zamjeranje, dramu, okrivljavanje, napad, frustraciju? Izbor je naš. Da bi proveo blagdane u miru, ljubavi i sreći moram osvijestiti na koje načine blokiran ovo prirodno stanje i pitati se što mi je potrebno da izađem iz toga. Mogu li usporiti i pronaći strpljenje za sebe i druge? To me možda dovede do onakvih blagdana kakve želim za sebe i za druge – zaključuje Dane Cvijanović za sve koji se neće uspjeti snaći u blagdanskom ludilu i groznici koja nas trese već danima.

  • 18
  • Pro

Spektakularnom VIP otvorenju Kontese pridružio se  i zagrebački gradonačelnik Milan Bandić, uz brojne uzvanike, koji su došli pozdraviti otvorenje prvog kluba u našoj metropoli koji će programski spajati vrhunske cabaretne nastupe i jazz koncerte. Klubom će upravljati Gradsko kazalište Komedija, umjetnički ravnatelji kluba su Miro Ungar i Matija Dedić, a vođenje programa kluba preuzela je Sara Ungar, supruga Mire Ungara, koja se također pobrinula da jučerašnji glazbeno-scenski program bude drugačiji i zanimljiviji od svega do sada viđenog u zagrebačkim klubovima. 

„S velikim sam zadovoljstvom prihvatila ovaj vrlo odgovoran posao, jer Zagreb treba i zaslužuje ovakav prostor. Sigurna sam da će zagrebačka publika u našem klubu pronaći mjesto na kojemu će se moći opustiti, zabaviti i uživati, a mi ćemo se uvijek truditi imati najbolje od najboljih“, naglasila je za Sara Ungar tijekom sinoćnjeg otvorenja kluba.

Izrezak klub1

Otvorenju su se pridružili Martina Bienenfeld, direktorica Turističke zajednice Grada Zagreba, Ivica Lovrić, pročelnik Ureda za kulturu, obrazovanje i sport Grada Zagreba, Tedi Lušetić, splitski gradonačelnik Andro Krstulović Opara, Jakov Kitarović, Tonči Huljić, Davor Hrvoj, jazz kritičar i umjetnički voditelj hrvatskog jazz portala Jazz.hr, Davor Štern, Zlatko Mateša, Marijan Hanžeković  te brojni drugi gosti.

Miro Ungar,koji će već u utorak, 19. prosinca u Kontesi Zagreb održati koncert s Damirom Kukuruzovićem, već je sinoć oduševio svojim cabaretnim nastupom ispred punog kluba, uz izvedbe pjesama „Stara Amerika“ i „Trademark štikla“.Evergreen „Sway“ te satiričnu obradu Severininog hita „Moja štikla“ zapjevala Hana Hegedušić. Za vrhunske plesne točke bili su zaduženi Igor Barberić, njegove plesačice i plesači, step duo Vodlan Brothers, višestruki prvaci svijeta u grupnom stepu te Ana Čudić „Zoi“, poznata plesačica na šipci. Bogat program koji je sinoć ispunio chic interijer kluba, s potpisom Loredane Stunić, arhitektice i dizajnerice interijera, nastavljen je uz nastup Zagreb All Stars banda pod vodstvom Davora Križića.

„U dizajnerskom smislu, doista je bilo izazovno ovaj prostor urediti da odiše cabaretnom atmosferom, ali i uvaži disciplinu koncertnih nastupa jazz glazbenika. Mislim da smo to uspjeli postići i da su oba žanra u potpunom balansu ovime što vidite“, komentirala je interijer kluba za Loredana Stunić, koja ga je uredila sa svojim suradnicima Višenom Slamarom i Ninom Štifanić. 

Izvor: otvoreni portal

  • 15
  • Pro

Online kupnja „iz naslonjača“ – postaje sve popularnija blagdanska kupnja gdje se najviše traži kozmetika, ali i medicinska pomagala

 

Blagdansko prosinačko vrijeme razdoblje je i velike potrošnje, potrage za darovima, gužvi u trgovačkim centrima. Upravo ovo potonje razlog je što i građani Hrvatske sve više žele ostati u miru svojih domova i bez stresa odabrati poklone, kako za poslovne namjene, tako i za svoje članove obitelji i prijatelje.

Navika kupovine „iz naslonjača“ posebice u vrijeme božićnih blagdana, postaje sve učestalija pojava i kod građana Hrvatske, donedavno nenaviklih na ovakvu vrstu kupnje.

Procjenjuje se kako danas svaki četvrti građanin Hrvatske kupuje putem interneta, a ove će se online aktivnosti posebice pojačati polovicom prosinca radi nabavke darova.

I dok inače građani Hrvatske najviše putem interneta kupuju odjeću, elektroničke uređaje, uređaje za kućanstva, igračke i knjige, u vrijeme blagdana vladaju sasvim drugačiji trendovi. Kupuje se kozmetika, nakit, pa čak i medicinska pomagala. Upravo ovi „potrošačkih trendova“ svjesna je i Loyalty članica Virtualnog ženskog poduzetničkog centra Jele Ribičić, vlasnica i direktorica Zdravstvene ustanove Ljekarne Prima Farmacia, koja je u svoje poduzetničke aktivnosti implementirala plasmana proizvoda putem internet prodaje. U cilju „praćenja trendova“, ali i izlasku u susret sve zahtjevnijem kupcu na hrvatskom tržištu koji sve više kupuje „iz naslonjača!“

Izrezak kupnja 2

Našu poslovnu ponudu proširili smo i na web shop čime ne samo da smo obogatili naše prodajne mogućnosti nego pružili ljudima da „kupnjom iz naslonjača“ uštede vrijeme, novac, ali i trud – naglasila Jele Ribičić, vlasnica i direktorica Zdravstvene ustanove Ljekarne Prima Farmacia svjesna da je „potrošačka ludnica“ ovih dana krenula i na njezinoj online platformi kako bi se našao prikladan poklon.

Na ovoj digitalnoj prodajnoj platformi radi olakšavanja kupcima pronalaska idealnog dara nalazi se ujedno i vodič kroz proizvode.

Uvođenje web shopova u poslovanje dodatni je poticaj njegovoj uspješnosti, ali i praćenju trendova koje donosi budućnost. On line kupnja već čini više od 80 posto aktivnosti građana Sjedinjenih Američkih Država. U online novčanike sve više posežu i građani Hrvatske, pa tako 5 posto njih kupuje svaki tjedan putem web shoppova, a najmanje jednom mjesečno 21 posto kupaca.

Naši online kupci najviše kupuju kozmetiku, dodatke prehrani te medicinska pomagala. Stalno bilježimo rast putem online platforme, ali i stalni rast potražnje sve većeg broja artikala koji se nalaze u našoj digitalnoj prodaji, što govori da su kupci sve više okrenuti nabavci iz sigurnosti i mira svojih „naslonjača“, a manje voljni kupovati pod stresom, žurbom i u gužvi kojima obiluju ovih dana trgovački centri – iznosi podatke o navikama svojih online kupaca za HR News poduzetnica Jele Ribičić.

Online prodaja kontinunirano će rast i među građanima Hrvatske, a poduzetnice i poduzetnici koji među prvima implementiraju svoje sadržaje na dopadljiv digitalan način kupnje – „pobrat“ će i najviše uspjeha. Jele Ribičić svjesna je koliko se čak i u farmaceutici navike i želje kupaca mijenjaju s trendovima, pa je svoje poduzetništvo prilagodila upravo njima.

Online ponuda je primamljiva posebice našim kupcima koji nemaju vremena, ali i žele sami izabrati u miru svog doma proizvode koji im trebaju. Te proizvode digitalno mogu proučiti, pročitati savjete o uporabi, provjeriti i usporediti s drugim proizvodima te donijeti na miru odluku o kupnji. Prilikom kupnje u ljekarnama nastojimo se posvetiti svojim kupcima, ali moderni kupac radije će svoju nabavku obaviti putem interneta – otkriva trendove kupnje za HR News u svojoj struci vlasnica ljekarni Prima Farmacia.

Internet trgovina radi non stop sve dane u godini, te je dostupna bez obzira u kojem dijelu Hrvatske da kupac živi, a što je posebno prihvatljivo u vrijeme blagdanske nabave darova i gužvi u trgovinama koje mnogi žele izbjeći.

 

  • 15
  • Srp

Prvi tematski zabavi park za djecu i odrasle u Hrvatskoj, Fun Park Mirnovec koji se gradi u Biogradu na Moru, po uzoru na poznate svjetske centre adrenalinske zabave, svoja vrata otvorit će danas od 15.srpnja. 2017.

  • 14
  • Srp

U luksuznom ambijentu lošinjskog hotela BELLEVUE, na terasi uz otvorene bazene, predstavljen je šampanjac MOËT ICE IMPÉRIAL ROSÉ, prvi i jedini rosé šampanjac kreiran za ispijanje uz kockice leda, koji pruža eksploziju okusa i aroma.

  • 13
  • Srp

Dugo sam smatrala da raznorazne knjige mudrosti o samopomoći nemaju neki efekt u praksi.

  • 12
  • Srp

Iz Facebooka je stigla obavijest kako će tijekom sljedećih nekoliko tjedana krenuti s uvođenjem oglasa u svoju aplikaciju Messenger.

  • 13
  • Ožu

Greenpeace Hrvatska, Sindikat biciklista i Zelena akcija u nedjelju 12. ožujka, organizirali su masovnu biciklističku vožnju kroz Zagreb s ciljem osvještavanja što većeg broja građana i vladajućih o održivim oblicima kretanja i zaustavljanju klimatskih promjena.

Stranica 1 od 19

HR News

HRnewHR logo

HR News je neovisni istraživački portal u vlasništvu fizičke osobe. Svi objavljeni članci činjenično su potkrijepljeni dokazima. Svaki autor osobno odgovara za iznesene neistine suprotno objavljenim Uvjetima korištenja i stavci o odgovornosti.

Web stranica HRnews.hr koristi kolačiće kako bi omogućili bolje korisničko iskustvo. Više o kolačićima. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice HRnews.hr kliknite na Slažem se