Leptir mašne inspirirane hrvatskim gradovima

26 Srpanj 2017

Dizajn i turizam oduvijek su išli i ići će zajedno, od dizajna hotela, turističke infrastrukture do mode.

Kada pričamo o modi, svakako je jedan od naših nevjerojatnih aduta kao i propuštena prilika, pozicioniranje Hrvatske kao države gdje je nastala kravata. Skoro svaki muškarac na svijetu barem jednom stavit će kravatu na sebe, još kad bi znali da je to Hrvata ruku djelo – to bi bilo pravo brendiranje i marketing.

No, priliku da barem malo „isprave“ ovu propuštenu priliku dosjetile su se dvije mlade kreativne poduzetnice, Vanesa i Marija, koje kroz svoj brend TIE ME ( Sveži me ) rade unikatne leptir mašne, a sad su ponudu upotpunile s leptir mašnama inspiriranim hrvatskim gradovima. 

TIE ME Dubrovnik 800x400

TIE ME Pula 800x400

TIE ME Rovinj 800x400

TIE ME Split 800x400

Ovaj je brend poznat po ručno izrađenim leptir mašnama u najrazličitijim bojama i uzorcima, a nova kolekcija sadrži prepoznatljive motive hrvatskih primorskih gradova. Pastelni tonovi, simpatične ilustracije, profesionalna izrada i kvalitetan materijal neki su od glavnih aduta nove kolekcije ističu iz TIE ME te dodaju kako ove leptir mašne nisu samo modni dodatak već i vrlo lako postaju suvenirom Lijepe naše. „Cilj je ponuditi originalne i ručno rađene proizvode od kojih je svaki element izrađen u Hrvatskoj. Brend nudi i mogućnost personalizacije proizvoda putem izrade tkanine po želji ili uvezivanja teksta.“ ističu poduzetnice.

Svakako se slažem, kako su leptir mašne inspirirane hrvatskim gradovima odličan drugačiji i kvalitetan suvenir, ručno izrađen te ono najvažnije priča autentičnu priču, priču o Hrvatskoj, a ne Kini. Možda ideja za hotelijere i ugostitelje da naruče leptir mašne koje nose ilustraciju njihovih gradova kako bi promovirali svoj grad i hrvatski turizam a samim time i podržali domaći dizajn, proizvode i proizvodnju. Za sada su u ponudi Dubrovnik, Šibenik, Split, Rovinj i Pula, a siguran sam kako mlade poduzetnice mogu napraviti i druge gradove na zahtjev.

Super priča, zar ne? Budite i Vi ambasadori hrvatskog turizma.

Više o brendu TIE ME možete pogledati OVDJE.

Izvor: hrturizam.hr

Neno H

Molimo Vas da se prilikom komentiranja članaka pridržavate Internet bontona, odnosno da poštujete tuđe mišljenje te da vam kritike budu konstruktivne. U komentarima je zabranjena samopromocija bilo koje vrste. Svako kršenje pravila komentiranja rezultirati će brisanjem komentara ili zabranom daljnjeg komentiranja.

HR News

HRnewHR logo

HR News je neovisni istraživački portal u vlasništvu fizičke osobe. Svi objavljeni članci činjenično su potkrijepljeni dokazima. Svaki autor osobno odgovara za iznesene neistine suprotno objavljenim Uvjetima korištenja i stavci o odgovornosti.

Web stranica HRnews.hr koristi kolačiće kako bi omogućili bolje korisničko iskustvo. Više o kolačićima. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice HRnews.hr kliknite na Slažem se