Slavonija postaje atraktivna cjelogodišnja destinacija

11 Listopad 2017

S obzirom na svoje prirodne ljepote, povijesne i kulturne znamenitosti te eno-gastro specijalitete, vrijeme je da Slavonija započne intenzivnije koristiti turističke potencijale te u konačnici izraste u cjelogodišnju i atraktivnu turističku destinaciju, za Hrturizam portal piše Goran Rihelj.

„Pozitivne primjere imamo u blizini, od Bavarske, Austrije, Švicarske i Slovenije, a što se tiče turističkog potencijala za cjelogodišni turizma u Slavoniji uopće nije upitno, sam je prvo pitanje želimo li, a onda si postaviti to kao cilj.“

Pokrenuta je Inicijativa da se Dani hrvatskog turizma u 2018. godini održe u Slavoniji. Inicijativa koja je digla i pokrenula  cijelu turističku struku te koja je već uspjela u jednoj svojoj izrazio važnoj misiji – a to je medijski staviti u fokus razvoj turizma u Slavoniji i kontinentu, probuditi turističke djelatnike u Slavoniji,  potaknuti turističke dolaske u Slavoniju, te animirati putničke agencije da počnu prodavati turističke pakete za Slavoniju.

Tako su u međuvremenu ostvareni razni dolasci, kako privatnih osoba, tako i poslovnih subjekata koji su svoje team building programe umjesto na more, organizirali u Slavoniji. Upravo iz tog razloga, navodi Hrturizam, Uprava Unilinea vodećeg hrvatskog turističkog operatora, odlučila je posjetiti Osječko-baranjsku i Vukovarsko-srijemsku županiju te sagledati mogućnost za razvoj višednevnih destinacijskih i dnevnih izletničkih programa.

 

 “Destinaciju za naš team building odabrali smo Slavoniju kako bi joj dali poslovni i društveni obol s obzirom na naš know – how i kanale prodaje kojima raspolažemoizjavio je Boris Žgomba, predsjednik Uprave Unilinea, Potpredsjednik Europskog udruženja i nacionalnih udruga političkih agencija i touroperatora, Predsjednik Udruženja putničkih agencija pri HGK-u te dugogodišnji član Vijeća Hrvatske turističke zajednice, povodom skorašnjeg dolaska Unilineovog tima u Slavoniju.

Izrezak

foto: hrturizam.hr

Uniline kao One stop turistička kompanija

Ulaskom u upravljanje prodajnim procesima i cjelovitim poslovanjem hotela (hotelskim managementom), kompanija se transformira u zaokruženu poslovnu turističku grupaciju odnosno, one stop turističku kompaniju.

S glavnim sjedištem u Puli, poslovnim centrom u Zagrebu, poslovnicama diljem Hrvatske i uredima u Sloveniji, Srbiji te Bosni i Hercegovini, uredima u Kini (Shanghai) i Južnoj Koreji (Seoul) te predstavništvima u Japanu i Tajlandu, kompanija je postala prepoznatljiv igrač u međunarodnim razmjerima. U posljednjih nekoliko godina, značajan fokus stavljen je i na tržište SAD-a, Kanade te Australije.

Neno H

Molimo Vas da se prilikom komentiranja članaka pridržavate Internet bontona, odnosno da poštujete tuđe mišljenje te da vam kritike budu konstruktivne. U komentarima je zabranjena samopromocija bilo koje vrste. Svako kršenje pravila komentiranja rezultirati će brisanjem komentara ili zabranom daljnjeg komentiranja.

HR News

HRnewHR logo

HR News je neovisni istraživački portal u vlasništvu fizičke osobe. Svi objavljeni članci činjenično su potkrijepljeni dokazima. Svaki autor osobno odgovara za iznesene neistine suprotno objavljenim Uvjetima korištenja i stavci o odgovornosti.

Web stranica HRnews.hr koristi kolačiće kako bi omogućili bolje korisničko iskustvo. Više o kolačićima. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice HRnews.hr kliknite na Slažem se